Zapraszamy do wspólnego, zimowego robótkowania. Nic nie zastąpi pary drutów bądź szydełka, kłębka włóczki i kubka goracej herbaty, kawy lub kakao, gdy za oknem piękny, biały śnieg lub wstrętna plucha, a temperatura na pewno poniżej zera. Zima jest właściwą porą roku, gdy z ochotą założymy wszelkie stworzone przez nas swetry, kurtki, czapki, szale, rękawiczki... Zaś obdarowani naszymi dziełami bliscy, zapewne ucieszą się z prezentów - bo zima, to czas na prezenty pod choinkę - serwetek dla mamy i cioci, okrycia na głowę, ręce i szyję dla bliskich sercu, przyjaciół i dzieci. To także czas na choinkowe ozdoby - szydełkowe aniołki, bombeczki, dzwoneczki, gwiazdeczki i inne drobiazgi. To jednak przede wszystkim czas, który powinniśmy choć trochę przeznaczyć na relaks, odpoczynek podczas Świąt czy ferii zimowych, a robótkowanie jest najlepsze, bo to twórcza forma terapii.
Blog > Komentarze do wpisu
W końcu zrobiłam fotki

Moje dzieła wieksze i mniejsze

1. Sweter kopertowy, zielony wykonany z moheru wg mojego pomysłu, zdjęcie wyszło jakis blade w rzeczywistosci bardziej zielony

2. Bluzka ciemna czekolada, bardzo prosta jedyna ozdoba to atłasowa pasmanteria przy rękawach i w pasie

3. Ostatnie dzieło :-) kapcie dla Tośki

4. Teraz robię czerwone bolerko, którym pochwale sie już niedługo

Pozdrawiam

Balbi_100 

poniedziałek, 15 stycznia 2007, olimpijskie

Polecane wpisy

  • Porządki na nowy rok

    Nowy Rok, postanowienia noworoczne, porządkowanie swoich spraw, żebyśmy w ten Nowy Rok weszli lepsi, bardziej systematyczni, uporządkowani, piękniejsi... I ja p

  • Gwiazdeczki choinkowe

    W tym roku miałam niewiele czasu na zabawy. Gwiazdeczki zostały zrobione przeze mnie prawie rok temu, bo w styczniu, więc na debiutują w tym roku na choince. A

  • Poźno, ale też zgłaszam się do zimowego robotkowania....

    nawet skończyłam juz kilka dzieł, dziś zrobię fotki i uzupełnie wpis o zdjęcia. Ostatnio mam problem z wykańczaniem swoichrobótek, robie coś i brakuje mi pary n

Komentarze
2007/01/15 09:47:27
Ponieważ nie jestem pewna, czy jeszcze dziasiaj tu zajrzysz, zrobię poprawki odnośnie zdjęć i wyboru Twojej kategorii.
Jednak bardzo Cię proszę poczytaj WAŻNE informacje z kategorii "Żeby było jasna..."
Pozdrawiam.
-
2007/01/15 11:22:15
bardzo fajna produkcja, zielony sweterek the best. jaki to moherek?
-
2007/01/15 16:21:46
Prześliczne.
Bardzo fajnie połączyłaś ażurową plisę ze sweterkiem, wspaniale wygląda ta wstążeczka w czekoladowej bluzeczce, a kapciuszki - bomba. Pozdrawiam
-
2007/01/16 07:58:44
Witam, fakt zaczełam czytać tekst ważnde , ale miałam mało czasu i nieskończyłam. Następnym razem sie poprawie. A co do moheru, to był jakiś wypust aniluksu na czechy, który rzucili do polskich pasmanteri taka informację otrzymałam od sprzedawcy. Najważniejsze,że motek kosztował 5 zł i miał 1000 metrów. Ten sweter kopertowy powstał z dwóch motków. A i dziekuje za miłe słowa
-
2007/01/16 12:32:54
Kapcie wyglądają na cieplutkie, a zielony sweterek jest super,
Gosia z Gdyni
-
2007/01/18 22:38:36
Bardzo mi się podoba ten zielony sweterek, bardzo bardzo :D